Jumlah Paparan Halaman

Cinta Kristal - Rahim Maarof






Cinta Kristal - Rahim Maarof

Am                                  F                                  Em                                     Am               
Sinar matamu bagai api menyambar Hanguskah engkau dan aku sama
Am                                 F                           Em                         Am
Bara restu cintamu aku terpanggang Oleh pancaran jernih cinta kristal

Dm             G             E                     Am G F    Dm          G               E           Am
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci Kini aku mengenal akan kepastian
Am                       F                   Dm                                E 
Agungnya cintamu Hangat membakar panas membara

Am                                 F                                Em                                     Am
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan Jika terpadam fanalah harapan

F Dm E Am
F Dm E Am

Dm               G                  E          Am   G F     Dm                      G   E          Am
Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih Biar aku ilhamkan akan kesucian

Am                       F                  Dm                          E
Kasih dan cintamu Terus memancar terus membara 
Am                                  F                    Em                           Am
Jangan padamkan mentari cinta Jangan padamkan demi cinta kristal

F                                Dm                                        E
Bawa ku pulang… Bawa ku pulang… Bawa ku pulang……  ooohhhh

Am F Dm E

Tiada ulasan:

Catat Ulasan